Κυριακή 6 Μαρτίου 2011

O επιμένων νικά.....στη Ρώμη!!!!!!!

Πρίν περίπου 14 μήνες αποφασίσαμε να κάνουμε ένα ταξιδάκι στην όμορφη Ρώμη , Χριστουγεννιάτικό δώρο στους ευατούς μας και το ταξίδι του μέλιτος που δεν είχαμε καταφέρει να κάνουμε στον γάμο μας , λόγω υποχρεώσεων.
Η Ρώμη .....η πιο όμορφη πόλη......την ερωτεύτηκα και μαζί με αυτή και τον άντρα μου για δεύτερη φορά!!!!
Ήταν πέντε εκπληκτικές ημέρες , ξενιασιάς , χαράς , χαλάρωσης........δεν σκεφτόμασταν τίποτα , είχαμε αφεθεί στην μαγεία της.....
Γυρνόντας πάλι στην Αθήνα , ξαναμπήκαμε στον ίδιο φαύλο κύκλο , δουλειά , άγχος .....άγχος , δουλειά......ξανά τα ίδια......
Οι μέρες πέρασαν , έφυγαν και τα Χριστούγεννα , μπήκαμε και στον νέο χρόνο , ελπίζοντας όπως όλοι , το νέο έτος (2010) , να 'ναι καλύτερο απο το προηγούμενο.
Για μένα λοιπόν ήταν!!!!Επιτέλους μια φορά που το νέο έτος είχε μπεί με το δεξί!!!!!
Κλείνω τα μάτια μου και το θυμάμαι σαν σήμερα  , όταν ανακοίνωσα στον άντρα μου οτι είμαι έγκυος.
Ένα συναίσθημα που δεν θα ξεχάσω πότε στη ζωή μου , όσα χρόνια και αν περάσουν.



Fontana di trevi
 Η ευχή μου έπιασε!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου