Δευτέρα 7 Μαρτίου 2011

Μητρικό γάλα ή "ξένο" ???

Δεν είχα ποτέ αυτό το δίλημμα....απο πριν μείνω έγκυος υποστήριζα τον μητρικό θηλασμό.
Έτσι κατα  την περίοδο της εγκυμοσύνης μου , παρακολούθησα εκπαιδευτικά μαθήματα ανώδυνου τοκετού ,καθώς και μαθήματα θηλασμού , τα οποία τα διοργάνωνε το ίδιο το νοσοκομείο στο οποίο θα γεννούσα.
Τα μαθήματα ήταν κατατοπιστικά θα έλεγα και οι κοπέλες που μας έκαναν τα μαθήματα ήταν πρόσχαρες και με πολύ διάθεση για να μας μάθουν.Θεωρούσα οτι αφού το θέλω τόσο πολύ να θηλάσω και έχοντας κάνει τα μαθήματα θα είναι όλα παιχνιδάκι.
Έλα που τα πράγματα δεν εξελείχθηκαν όπως τα σκεφτόμουν......το μωράκι μου είχε όλη την καλή διάθεση να θηλάσει αλλά οι θηλές μου είχαν άλλη άποψη!!!!!!!!Ήταν ''καλομαθημένες'' βλέπεις και τα βρήκαν λίγο σκούρα στην εκπαίδευση!!!!!!
Πάρα τον πόνο που ένιωσα και τις πληγές που είχα δεν το έβαλα κάτω , πόνεσα , έκλαψα αλλά τελικά η ανταμοιβή ήταν υπέροχη!!!!Είχα δίπλα μου βέβαια να με στηρίζουν τον άντρα μου και την παιδίατρό μας , οι οποίοι μου στάθηκαν πολύ και με βοήθησαν , μέχρι να βρούμε τον δρόμο μας εγώ και το μωράκι μου.
Θηλασμός......έχω ήδη ξεχάσει τις δύσκολες στιγμές και το απολαμβάνω........πέντε μήνες αποκλειστικού θηλασμού μέχρι τώρα και έχουμε ακόμα δρόμο μπροστά μας.Σε λίγο καιρό ξεκινάω δουλίτσα πάλι και δεν προβληματίζομαι καθόλου πως θα καταφέρω να θηλάζω και να εργάζομαι , η ατομική μου τράπεζα είναι έτοιμη!!!
Η αποψή μου σε όλες τις μέλλουσες μανούλες......ας δοκιμάσουν τον μητρικό θηλασμό πριν οδηγηθούν στο μπουκάλι απλά χρειάζεται λίγο υπομονή στην αρχή, το απότελεσμα σίγουρα δικαιώνει.
Πληροφορίες καθώς και βοήθεια μπορεί να πάρει οποιαδήποτε μανούλα θέλει απο το τμήμα μητρικού θηλασμού στο νοσοκομείο-μαιευτήριο Έλενα Βενιζέλου , στα τηλέφωνα 2106462782 και 2106402360.Οι κοπέλες εκεί είναι πάντα πρόθυμες να σας προσφέρουν την βοήθεια τους και να σας δώσουν οποιαδήποτε πληροφορία θέλετε.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου