Κυριακή 6 Μαρτίου 2011

Ήρθε η ώρα......

16/09/2010.......η πιο όμορφη μέρα της ζωής μας!!!!!
Έπρεπε να σηκωθώ νωρίς διότι είχα ραντεβού με τον γιατρό μου , είχαμε μπει πλέον στην τελική ευθεία , το πολύ σε 15-20 ημέρες θα γεννούσα.Σηκώθηκα , ετοιμάστηκα και περίμενα πως και πως να περάσει η ώρα για να δω το μωράκι μου.
Φτάνω στο νοσοκομείο , κάνω τις προγραμματισμένες εξετάσεις μου και όλο χαρά πάω στον γιατρό μου να τις δει για να μάθω επιτέλους πότε θα γεννήσω.Αφού τις βλέπει , με κοιτάει και μου λέει "δεν φεύγεις μπαίνεις στο νοσοκομείο ΤΩΡΑ !!!! ''.Τι τώρα????τώρα,τώρα?????ε εντάξει περίμενα την μεγάλη στιγμή αλλά όχι και έτσι!!!!!
Έτσι μπήκα στο νοσοκομείο νωρίτερα για παρακολούθηση , λόγων κάποιον προβλημάτων που είχα και χρειαζόντουσαν παρακολούθηση και μετά από 3 ημέρες ,πήρα στην αγκαλιά μου το πιο υπέροχο πλάσμα!!!!!
Είναι άλλη μια εικόνα χαραγμένη στο μυαλό μου που δεν θα σβήσει ποτέ....την ώρα που σε πήρα στην αγκαλιά μου και σε φίλησα , τυλιγμένο ακόμα με το πράσινο πανάκι του χειρουργείου.

Σε ευχαριστώ που ήρθες στην ζωή μας........ 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου