Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2011

Καλώς σε βρήκα .....

16 Σεπτεμβρίου 2010 , 9:00 πμ μπήκα χειρουργείο και στις 9:15 πμ 

σε κράταγα στην αγκαλιά μου.....

 Τυλιγμένο μέσα στο πράσινο σεντονάκι του χειρουργείου , σε 

ακούμπησαν πάνω μου και σου έδωσα 

 το πρώτο σου φιλί!!!!!!!

Σε κοίταγα και δεν πίστευα οτι εσύ ήσουν 

μέσα στη κοιλιά μου τόσους μήνες

που με κλώτσαγες συνέχεια , που ένιωθα συνεχώς τον 

λόξυγγα  σου......

 Αυτό το πλασματάκι  είναι δικό μου αναρωτιόμουν συνεχώς και σε 

κοίταγα μέσα στο πυρεξάκι σου, 

 τυλιγμένο όπως ήσουν στην κουβερτούλα σου ,κουλουριασμένο

ακριβώς όπως ήσουν μέσα μου..

 Τώρα σε βλέπω και δεν πιστεύω πόσο πολύ έχεις μεγαλώσει, 

μπουσουλάς , προσπαθείς να σηκωθείς ,

 να μιλήσεις, φωνάζεις , γελάς ,γίνεσαι αντράκι......το δικό μου το 

αντράκι , το παιδί μου .......

 Ακριβώς πριν ένα χρόνο ήρθες στην ζωή μου και άλλαξες τα 

πάντα!!!!

Ήρθες και με έκανες καλύτερο άνθρωπο......Έμαθα να βλέπω και να 

ζω τον κόσμο μέσα από τα μάτια σου,μέσα από την ζεστή 

 αγκαλιά σου.......




Σε ονειρεύτηκα , σε περίμενα και ήρθες και έγινες όλη μου ζωή!!!











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου